Konferencie - Hotel Turiec

Prejsť na obsah

„Ako si to Vy viete predstaviť, tak to my vieme zrealizovať.“
Hotel Turiec ponúka na dvoch poschodiach sedem elegantných a exkluzívnych konferenčných a spoločenských priestorov, ktoré sú vhodné na organizovanie konferencií, školení, firemných stretnutí a rôznych spoločenských a kultúrnych podujatí.

Prečo si vybrať práve nás:
  • bezkonkurenčná centrálna poloha hotela
  • vysoká kvalita služieb za rozumnú cenu
  • individuálny prístup ku každému zákazníkovi
  • flexibilita priestorov, množstvo alternatívnych riešení
  • kompletný servis – všetko vybavíme za Vás do posledného detailu
  • personál ochotný splniť všetky Vaše požiadavky
  • Info: p. Rantová | 0907 313 7330907 313 733
Služby:
parkovisko – hoteloví hostia, ale aj účastníci konferencií a spoločenských akcií majú parkovanie zdarma
strava  – organizátori konferencií a spoločenských akcií si môžu vybrať z bohatého výberu jedál a nápojov
typ sedenia – s prihliadnutím na kapacitu miestnosti a počet účastníkov sa vieme rozmiestnením stolov a stoličiek plne prispôsobiť Vašim požiadavkám
Technické vybavenie
  • pripojenie na internet/WiFi
  • plazmový televízor
  • data/video projektor
  • premietacie plátno
  • ozvučenie, bezdrôtový mikrofón
  • rečnícky pult
  • flipchart
  • písacie potreby
Výzdoba
  • výzdoba stolov – obrusy, servítky, organzy, sviečky, ozdoby
  • návleky na stoličky
  • balónová výzdoba
  • kvetinová výzdoba
  • stand-by stoly
  • informačné stojany
  • označenie stolov, menovky, menu karty
  • vyrezávané ovocie
  • ľadové sochy
  • čokoládová fontána
Ostatné
  • šatňa
  • fajčiarska miestnosť
  • profesionálna obsluha
  • F&B Manager k dispozícii počas celej akcie
  • fotograf, kameraman
  • hudba – DJ, ľudová, skupina
Návrat na obsah